Reklamace
Některý produkt dorazil v nepořádku? Velice se omlouváme za komplikaci. Budeme se snažit celý problém vyřešit co nejrychleji.
Postupujte prosím takto (nejrychlejší postup - řešíme ihned, není třeba čekat až zboží dorazí zpět k nám):
1) Nejlepší je zboží v nepořádku vyfotografovat a zaslat nám fotografii na email info@kolobike.cz spolu s krátkým popisem, co je v nepořádku.
2) Budeme Vás kontaktovat, jak problém vyřešíme co nejrychleji.
Druhý možný postup je tento:
1) Nepoužité zboží zabalte do původního obalu
2) Připište poznámku nebo průvodní dopis, co je v nepořádku
3) Okopírujte fakturu a přiložte ji spolu s průvodním dopisem (poznámkou) do krabice k produktu
4) Balíček zašlete jakýmkoli dopravcem na naši adresu:
KoloBike.cz
Vladimír Vrzal
Gerská 24
32300, Plzeň
5) Převezmeme balíček a budeme Vás kontaktovat s nejrychlejším řešením.
Veškeré problémy řešíme ihned, bez zbytečného oddalování.