Panel uživatele

Reklamace

Některý produkt dorazil v nepořádku? Velice se omlouváme za komplikaci. Budeme se snažit celý problém vyřešit co nejrychleji.

Postupujte prosím takto (nejrychlejší postup - řešíme ihned, není třeba čekat až zboží dorazí zpět k nám):

1) Nejlepší je zboží v nepořádku vyfotografovat a zaslat nám fotografii na email info@kolobike.cz spolu s krátkým popisem, co je v nepořádku.

2) Budeme Vás kontaktovat, jak problém vyřešíme co nejrychleji.

Druhý možný postup je tento:

1) Nepoužité zboží zabalte do původního obalu

2) Připište poznámku nebo průvodní dopis, co je v nepořádku

3) Okopírujte fakturu a přiložte ji spolu s průvodním dopisem (poznámkou) do krabice k produktu

4) Balíček zašlete jakýmkoli dopravcem na naši adresu:

KoloBike.cz
Vladimír Vrzal
Gerská 24
32300, Plzeň

5) Převezmeme balíček a budeme Vás kontaktovat s nejrychlejším řešením. 


Veškeré problémy řešíme ihned, bez zbytečného oddalování. 

Přihlášení